پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
تصویر اسپليتر 1 به 4 HDMI
تصویر اسپليتر 1 به 4 HDMI
تصویر اسپليتر 1 به 4 HDMI

اسپليتر 1 به 4 HDMI 4 PORT SPLITER

اسپلیتر جهت دریافت 4 تصویر همزمان روی 4 نمایشگر متفاوت

1079
ارسال رایگان
ارسال فوری
(اختیاری)

 گارانتی بسیار معتبری است که روی برخی از کالاها وجود دارد .

گارانتی تست 48 ساعته پیکاوکالا : امکان تست سریع محصول و در صورت اشکال یا خرابی مرجوع یا تعویض کالا تا 48 ساعت بدون هزینه

گارانتی 7 روزه پیکاوکالا : امکان مرجوع و یا تعویض کالا تا 7 روز بدون هزینه

گارانتی شش ماهه پیکاوکالا : یک بار تعمیر و یا در صورت امکان تعویض کالا در مدت شش ماه

گارانتی یکساله پیکاوکالا :  یکبار تعویض کالا در مدت یکسال

گارانتی دوساله پیکاوکالا : دو بار تعویض کالا در مدت 2 سال ، بار اول بدون هزینه ، بار دوم با دریافت 50 درصد از ارزش کالا 

گارانتی ها به شرط عدم شکستگی و سلامت ظاهری کالا معتبر خواهند بود .

 

۴۶۵,۷۷۷ تومان
۵۲۵,۰۰۰ تومان ۱۱%
تعداد ۵+
۳۵۸,۶۴۸ تومان
تعداد ۱۰+
۳۴۰,۰۱۷ تومان

اسپليتر 1 به 4 HDMI

 

اسپلیتر 1 به 4 HDMI مدل UHD-HTS 4K می‌تواند تصاویر و صدا را با کابل HDMI و با کیفیتی بسیار بالا از یک دستگاه دریافت و در لحظه به ۴ صفحه نمایش انتقال بدهد. دستگاه با کیفیت ساخت بالا از جنس فلز است، تصاویر ارسالی را بدون قطعی و با رزولوشن بالا تا 4K انتقال می‌یابد. یکی از ویژگی‌های بارز این اسپلیتر HDMI این است که این کالا توانایی انتقال تصاویر ۳ بعدی و ورژن ۱.۴ را دارا است.
این اسپلیتر ۴ پورت مناسب افرادی است که نیاز به چند مانیتور برای انجام کارهای خود دارند و همزمان می‌توانند با استفاده از این اسپیلتر تا حداکثر ۴ مانیتور به کار بپردازند. افرادی مثل گیمرها، برنامه‌نویس‌ها، مدیران محصول و تریدرها می‌توانند با استفاده از این اسپلیتر کار خود را راحت کنند و بیشترین بازدهی و عملکرد را در هنگام کار داشته باشند.
در کنار  اسپلیتر 1 به 4 HDMI مدل UHD-HTS 4K یک آداپتور ۵ ولت ۱ آمپر هم عرضه شده است تا با تامین توان مورد نیاز اسپیلتر نهایت کیفیت تصویر و صدا در خروجی برای شما به ارمغان آورد. این اسپلیتر 1 به 4 hdmi از از فرمت‌های صوتی DTS-HD، Dolby-trueHD، LPCM۷.۱، Dolby-AC۳، DSD پشتیبانی می‌کند.

مشخصات فنی

وزن
۹۵ گرم
جنس بدنه
فلزی
ورودی
HDMI
خروجی
HDMI * 4
منبع تغذیه
آداپتور ۵ ولت ۱ آمپر V/A
پشتیبانی از 3D

 

سایر توضیحات

پشتیبانی از فرمت‌های صوتی DTS-HD، Dolby-trueHD، LPCM۷.۱، Dolby-AC۳، DSD پشتیبانی از ۳D

 

توجه توجه : این محصول دارای سرویس ارسال رایگان و تحویل تا درب منزل شما در تمامی شهرها میباشد .

توضیحات : ارسال رایگان این محصول فقط برای مشتریان خرید تکی و فقط توسط پست تا درب منزل خواهد بود این سرویس شامل تمامی شهرها میباشد

برای مشتریان خرید عمده ، فروشگاهداران محترم و مشتریانی  که بیشتر از 4 عدد از یک محصول را خریداری نموده اند ، فقط در صورت خرید بالای مبلغ 6 میلیون تومان ارسال تا درب فروشگاه یا منزلشان در تمامی شهرها رایگان خواهد بود .

ارسال فوری فقط برای شهر تهران ، توسط پیک موتوری ، اسنپ بار یا اسنپ باکس انجام خواهد شد و کرایه حمل کالا بر عهده ی مشتری میباشد .

 

این محصول از نظر سلامتی پس از تست سلامتی کالا ، برای مشتری ارسال میگردد و دارای گارانتی تست و مرجوع ۷ روزه ی پیکاوکالا میباشد ، و چنانچه به هر دلیلی برای مشتری قابل استفاده نباشد ، تا ۷ روز از تاریخ خرید ، قابل مرجوع میباشد و مبلغ خالص کالا به خریدار مسترد میگردد. ( هزینه های مربوط به ارسال و عودت کالا به عهده ی مشتری میباشد )

چرا باید از پیکاوکالا خرید کنیم؟

سایت پیکاوکالا، یک پلتفرم معتبر احراز هویت شده با نماد اعتماد الکترونیک می‌باشد، شما می‌توانید آیکون اینماد را در انتهای صفحه‌ی اصلی سایت مشاهده فرموده و با کلیک روی آن پس از مشاهده‌ی مشخصات کامل پیکاوکالا  با خیالی آسوده نسبت به خرید کالای مورد نیاز اقدام فرمایید.

امکان فروش این محصول بصورت تعداد و عمده میسر میباشد ، جهت اطلاع از قیمت فروش عمده ی این کالا و یا نیاز به هر گونه مشاوره رایگان ، میتوانید با شماره های ثابت 02133958166 و 02133940331 و یا شماره های همراه 09124183889 و 09900200515 تماس حاصل فرمایید ، کارشناسان ما آماده ی پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما عزیزان میباشند .

مقایسه کالاها
whatsapp
contact