پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
تصویر باطري الکالاين نیمه قلمی پریمیوم DBK

باطري الکالاين نیمه قلمی پریمیوم DBK DBK PRIMIUM ALKALINE BATTERY AAA

اطری ULTRA آلکالاین DBK ( سایز AAA ) ، قابل استفاده روی انواع اسباب بازی ، ریموت کنترل ، و لوازم الکترونیکی با عمری بیش از 12 برابر باطریهای معمولی

796
ارسال فوری
۳۹,۹۹۹ تومان
۴۳,۰۰۰ تومان ۷%
تعداد ۱۲+
۳۱,۵۹۹ تومان
تعداد ۱۲۰+
۲۹,۱۹۹ تومان
تعداد ۲۸۸+
۲۷,۵۹۹ تومان

این دسته از باتری‌های دی بی کی به‌صورت بسته‌های دوعددی تولید و عرضه‌شده است. اندازه آن‌ها AAA یا نیم قلمی است؛ تکنولوژی ساختی که در تولید این نوع باتری به‌کاررفته ، پریمیوم آلکالاین بوده و دارای پایداری انرژی الکتریکی و عمر مفید طولانی تری نسبت به باتری های آلکالاین معمولی (تا ۵.۹ برابر) است.

باتری آلکالاین نوعی باتری اولیه است که انرژی آن از واکنش فلز روی و دی اکسید منگنز به دست می‌‌آید. تکنولوژی آلکالاین مربوط به باتری‌هایی است که یکبار مصرف هستند و پس از اتمام انرژی قابلیت شارژ ندارند.



مشخصات 

تکنولوژی باتری:             پریمیوم آلکالاین


مارک باتری:                  دی بی کی  DBK

ولتاژ باتری:                   ۱.۵ ولت

سایز باتری:                 AAA نیم قلمی

قابل شارژ:                   خیر

بسته بندی تکی:          کارت دو تایی

تعداد در بسته:             ۱۲ جفت
تعداد در کارتن مادر : 288 جفت
کارخانه سازنده:            DBK

باتری نیمه قلمی آلکالاین پرمیوم

توجه : مشتری گرامی ، سایت پیکاوکالا ، یک پلتفرم معتبر احراز هویت شده با نماد اعتماد الکترونیک میباشد ، شما میتوانید آیکون اینماد را در انتهای صفحه ی اصلی سایت مشاهده فرموده و با کلیک روی آن پس از مشاهده ی مشخصات کامل پیکاوکالا  با خیالی آسوده نسبت به خرید کالای مورد نیاز اقدام فرمایید .

امکان فروش این محصول بصورت تعداد و عمده میسر میباشد ، جهت دریافت قیمت عمده و تخفیفات میتوانید با شماره های 02133951896 و 02133958166 و یا شماره های همراه 09124679031 و 09124183889 تماس بگیرید . 
مقایسه کالاها
whatsapp