پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
جستجو

خرید محافظ صفحه های تایوانی MGS

انواع محافظ صفحه های تایوانی 2 میل MGS
محافظ صفحه تلویزیون یک محافظ شفاف است که روی یک تلویزیون تخت (ال سی دی – ال ای دی  – – کرو – منحنی – کیو ال ای دی ) وصل میشود تا از صفحه نمایش تلویزیون در برابر اسیب محافظت کند از شکستن، خراش، اثر انگشت ،برخورد کنترل از راه دور ، اسباب بازی یا سایر اشیا  جلوگیری کند .
تمامی ورق های مورد استفاده در این تولیدات کاملا تایوانی ، استاندارد و از نوع ورق MGS بوده و فقط با ضخامت  2 میل قابل خریداری و استفاده میباشد ، ورق MGS یکی از ورقهای با کیفیت 2 میل موجود در بازار میباشد که در تولیدات پیکاوکالا مورد استفاده قرار گرفته است .
لازم به ذکر است که محافظ صفحه های تایوانی در هنگام استفاده ، بدون موج و بسیار شفاف بوده و هیچگونه تغییری از نظر وضوح و شفافیت تصویر در صفحه نمایش تلویزیون ایجاد نمیکنند  و تصویر تلویزیون شما با محافظ صفحه و بدون آن کاملا یکسان خواهد بود .
در ضمن این نوع ورق به مرور زمان ، زرد یا کدر نمیشود و در برابر خط و خش نیز مقاوم میباشد فقط باید به خاطر داشته باشید که جهت تمیز کردن محافظ صفحه از مواد شوینده صنعتی یا خانگی مثل الکل ، مایع سفید کننده ، مایع دستشویی ، مایع ظرفشویی و اسکاچ استفاده نکنید و اگر نیاز به تمیز کردن بود فقط از دستمالهای مخصوص و اسپری شوینده ی مخصوص پاک کردن محافظ صفحه تلویزیون استفاده فرمایید .
این محافظ صفحه ها از نظر مقاومت نیز بسیار مقاوم هستند و به هنگام تست ضربه ، مقاومت قابل قبولی از خود نشان داده اند 

مزایای استفاده از ورق تایوانی MGS با ضخامت 2 میل

1- داشتن تصویر شفاف و بدون افت کیفیت از تلویزیون در هنگام استفاده از این نوع محافظ صفحه به دلیل تکنولوژی بالای تایوانی ساخت محصول
2- ورق استاندارد بدون موج جهت دید کامل از زوایای مختلف
3- مقاومت قابل قبول در برابر خط و خش
4- مقاومت بالای 20 کیلو در مقابل ضربات ناگهانی 
5- کارکرد مطلوب ریموت کنترل شما روی تلویزیون به دلیل استفاده از متریال خوب در ساخت ورق
6- عدم زرد شدن و کدر شدن به مرور زمان ( به مرور زمان به هیچ عنوان زرد و کدر نمیشود ) 
7- طراحی زیبا و نصب آسان و راحت
8- عدم انعکاس نا مطلوب نور به سمت چشم بیننده 
9- و در نهایت گارانتی 10 ساله ی معتبر پیکاوکالا 
            
شما میتوانید انواع محافظ صفحه تلویزیون ورق MGS با ضخامت 2 میل را بصورت عمده برای فروش در فروشگاه خودتان و یا بصورت خرده جهت استفاده در منزل ، از پیکاوکالا تهیه فرموده و کالای خود را درب منزل یا فروشگاهتان تحویل بگیرید .
مقایسه کالاها
whatsapp
contact