پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
تصویر باطری نیمه قلمی آلکالاین ULTRA DBK
تصویر باطری نیمه قلمی آلکالاین ULTRA DBK
تصویر باطری نیمه قلمی آلکالاین ULTRA DBK

باطری نیمه قلمی آلکالاین ULTRA DBK DBK ULTRA ALKALINE BATTERY AAA

باطری ULTRA آلکالاین DBK ( سایز AAA ) ، قابل استفاده روی انواع اسباب بازی ، ریموت کنترل ، و لوازم الکترونیکی با عمری بیش از 10 برابر باطریهای معمولی

795
ارسال فوری
۳۸,۵۹۹ تومان
۴۳,۰۰۰ تومان ۱۰%
تعداد ۱۲+
۳۰,۴۹۳ تومان
تعداد ۱۲۰+
۲۸,۱۷۷ تومان
تعداد ۲۸۸+
۲۶,۶۳۳ تومان
  • ویژگی‌های محصول

وزن خالص: 105 گرم
وزن با بسته‌بندی: 155 گرم
رنگ: مشکی طلایی
جنس: باتری خشک
ابعاد: نیمه قلمی

بسته بندی : 2 عدد باطری داخل هر کارت

مناسب برای: انواع ساعت ها، ریموت کنترل تلویزیون، انواع اسباب بازی های کنترل دار، ریش تراش و … میباشد.
باتری آلکالاین نوعی باتری اولیه است که انرژی آن از واکنش فلز روی و دی اکسید منگنز به دست می‌‌آید. تکنولوژی آلکالاین مربوط به باتری‌هایی است که یکبار مصرف هستند و پس از اتمام انرژی قابلیت شارژ ندارند.

سایر توضیحات: 

  •  
باتری قلمی آلکالاین DBK Ultra Alkaline مدل LRO3 با مشخصه AAA که نشان دهنده سایز آن که نیمه قلمی میباشد تولید و عرضه شده است. تکنولوژی الکترونیکی بکار رفته درون این باطری از نوع الکالاین با خاصیت قلیای، دارای پایداری انرژی و عمر مفید بیشتری نسبت به باتریهای دیگر دارد. باتری نیمه قلمی آلکالاین DBK Ultra Alkaline مدل LRO3 با ولتاژ 1.5 ولت مورد استفاده برای وسایل الکترونیکی مانند انواع ساعت ها، ریموت کنترل تلویزیون، انواع اسباب بازی های کنترل دار، ریش تراش و … میباشد. این نوع باتری ها قابل شارژ الکتریکی نیستند و یکبار مصرف هستند ، ولی عمر مفید باطریهای آلکالاین بیش از 10 برابر باطریهای معمولی میباشد ، این نوع باطریها به عنوان باتری های خشک نامیده میشوند و انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل میکند. همچنین در ابعاد مختلف تولید و ارائه میشود. هرگز باتری هایی که قابل شارژ نیستند را شارژ نکنید، بدلیل اینکه این باتری ها از مواد شیمیایی ساخته شده اند و این کار ممکن است خطر آفرین باشد.
تعداد در کارتن مادر : 288 کارت
تعداد در بسته : 12 کارت

توجه : مشتری گرامی ، سایت پیکاوکالا ، یک پلتفرم معتبر احراز هویت شده با نماد اعتماد الکترونیک میباشد ، شما میتوانید آیکون اینماد را در انتهای صفحه ی اصلی سایت مشاهده فرموده و با کلیک روی آن پس از مشاهده ی مشخصات کامل پیکاوکالا  با خیالی آسوده نسبت به خرید کالای مورد نیاز اقدام فرمایید .

امکان فروش این محصول بصورت تعداد و عمده میسر میباشد ، جهت دریافت قیمت عمده و تخفیفات میتوانید با شماره های 02133951896 و 02133958166 و یا شماره های همراه 09124679031 و 09124183889 تماس بگیرید . 
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
  • تنها پس از خرید این محصول می توانید در مورد آن نظر بدهید.
مقایسه کالاها
whatsapp