پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
تصویر برد فلش خور ساده بدون بلوتوث ( ماژول AUX و USB بدون بلوتوث ساده )
تصویر برد فلش خور ساده بدون بلوتوث ( ماژول AUX و USB بدون بلوتوث ساده )
تصویر برد فلش خور ساده بدون بلوتوث ( ماژول AUX و USB بدون بلوتوث ساده )

برد فلش خور ساده بدون بلوتوث ( ماژول AUX و USB بدون بلوتوث ساده ) Without Bluetooth module

مناسب فلش خور کردن انواع ضبط، پخش ، آمپلی فایر و اسپیبکر پلیر موسیقی با خروجی استریو مناسب ساخت انواع سیستم صوتی مدل بهینه شده دارای دیود جهت جلوگیری از سوختن برد در صورت اتصال معکوس

135
ارسال فوری
تماس بگیرید

برد فلش خور USB پلیر ساده بدون بلوتوث با محافظ اتصال معکوس

برد فلش خور یا ماژول MP3 پلیر بدون بلوتوث مدل بهینه شده ( دارای دیود جهت محافظت در برابر اتصال معکوس قطب + و - )، ولتاژ ورودی 12V DC، دارای خروجی صدای استریو به صورت 3 سیم کانال چپ، کانال راست و وسط مشترک، دارای ریموت کنترل از راه دور، ورودی مادگی AUX، پورت مادگی USBو رادیو FM
  • مناسب فلش خور کردن انواع ضبط، پخش ، آمپلی فایر و اسپیبکر
  • پلیر موسیقی با خروجی استریو مناسب ساخت انواع سیستم صوتی
  • مدل بهینه شده دارای دیود جهت جلوگیری از سوختن برد در صورت اتصال معکوس

معرفی محصول : 

برد USB خور ساده بدون بلوتوث ضبط چیست و چه کاربردی دارد؟

این ماژول MP3 پلیر در واقع یک پخش کننده و پلیر موسیقی و صدا است که موزیک را از طریق پورت USB فلش مموری، فیش کابل AUX نری، کارت حافظه و مموری TFو یا رادیو اف ام  دریافت و اجرا کرده و سپس به صورت یک سیم سه تایی استریو در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در واقع سیستم صوتی با این ماژول ام پی تری پلیر به جدیدترین فناوری‌های روز مجهز می‌شود.
ماژول ام پی تری پلیر دارای برق ورودی 12 ولت DC مستقیم است و برای فلش خور کردن انواع ضبط خودرو، اسپیکر خانگی، سیستم‌های صوتی یا ساخت سیستم‌های صوتی و آمپلی‌فایر به کار می‌رود.

تفاوت ماژول ام پی تری پلیر بدون بلوتوث معمولی و بهینه چیست؟

لطفا توجه داشته باشید که همین کالا با همین امکانات با قیمت ارزان‌تر نیز در بازار موجود است. اما این دو کالا دارای تفاوت مهمی هستند. مدل بهینه شده برد فلش خور ساده دارای دیود و محافظ اتصال معکوس قطب منفی - و قطب مثبت + است. اما مدل معمولی این محافظ را ندارد. در نتیجه در مدل بهینه شده در صورتی که قطب مثبت و منفی برق ورودی به اشتباه متصل شود برد نخواهد سوخت اما در مدل معمولی برد و آی سی و تراشه‌ی اصلی آن به احتمال زیاد می‌سوزد لذا بطور کلی در هنگام نصب توجه داشته باشید که قطب مثبت و منفی را بصورت معکوس به ماژول متصل ننمایید.

استفاده از ماژول کاهنده برای ضبط ماشین

یکی از کاربری‌های مهم این ماژول MP3 پلیر، فلش خور کردن پخش خودرو قدیمی ( نوع پخش و ماشین تفاوتی نمی‌کند ) است که فاقد درگاه USB برای فلش مموری و ورودی AUX و .. هستند. برد فلش خور دارای ورودی 12 ولت DC است و طبیعتا ولتاژ بیشتر به این برد آسیب می‌زند. می‌دانیم که برق ماشین ممکن است نوسان داشته باشد پس بهتر است برای این‌که هیچ‌گاه ولتاژ ورودی بیش‌تر از 12V DC نشود از یک عدد ماژول کاهنده ولتاژ سر راه برق ورودی برد فلش خور بلوتوثی استفاده نماییم و همراه با این ماژول خریداری کنیم.

نکات نصب و راه اندازی ماژول MP3 پلیر ساده بدون بلوتوث بهینه شده

 

  1. ولتاژ ورودی ماژول 12V DC است. این میزان برق میتواند توسط باطری اتومبیل یا یک آداپتور 12 ولت 1 آمپر و یا یک پاور بانک تامین شود.
  2. در صورت نیاز به استفاده بر روی ضبط ماشین بهتر است که یک ماژول کاهنده ولتاژ DC نیز خریداری شود و ولتاژ خروجی کاهش یافته روی 10V تنظیم شود و سپس به ماژول MP3 ساده داده شود تا برد فلش خور از نوسان برق خودرو آسیبی نبیند.
  3. اگر ضبط، اسپیکر و سینمای خانگی و به صورت کلی سیستم صوتی شما دارای ورودی AUX صدا به صورت فیش مادگی AUX روبردی یا دو فیش مادگی AV ورودی است باید سه سیم خروجی صدای برد فلش خور را به یک فیش نری AUX استریو یا دو فیش نری AV لحیم کنید و به ورودی سیستم بزنید. یا در صورت نیاز سیم‌ها را به پایه‌های این فیش‌ها لحیم کنید.
  4. اگر ضبط یا اسپیکر یا پخش ماشین شما دارای ورودی AUX صدا نیست باید سیم‌های خروجی صدا توسط متخصص الکترونیک و صوتی و تصویری به پایه‌های ورودی صدای IC ضبط یا پایه‌های ولوم صدا ( در صورت امکان ) لحیم شود.
  5. این مدل از بردهای فلش خور دارای گیرنده‌ی صدا از طریق ارتباط  AUX هستند 
  6. این ماژول باید توسط متخصص نصب گردد و به دلیل حساسیت زیاد هیچگونه گارانتی تست و مرجوع ندارد ، این محصول  پس از تست توسط واحد کنترل کیفیت پیکاوکالا برای مشتری ارسال میگردد .

    چرا باید از پیکاوکالا خرید کنیم؟

    سایت پیکاوکالا، یک پلتفرم معتبر احراز هویت شده با نماد اعتماد الکترونیک می‌باشد، شما می‌توانید آیکون اینماد را در انتهای صفحه‌ی اصلی سایت مشاهده فرموده و با کلیک روی آن پس از مشاهده‌ی مشخصات کامل پیکاوکالا  با خیالی آسوده نسبت به خرید کالای مورد نیاز اقدام فرمایید.

    امکان فروش این محصول به صورت تعداد و عمده میسر می‌باشد، جهت دریافت قیمت عمده و تخفیفات می‌توانید با شماره‌های 02133940331 و 02133958166 و 02191693044 و 02191693088 یا شماره‌های همراه 09900200515 و 09124679031 و 09124183889 تماس بگیرید.

مقایسه کالاها
whatsapp
contact