پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
جستجو

خرید محافظ صفحه برند پیکاوکالا

محافظ صفحه تلویزیون چیست و چگونه بهترین نوع آن را تهیه کنیم ؟

محافظ صفحه طلقی بسیار شفاف میباشد که از وارد شدن ضربه به صفحه نمایش تلویزیون LCD و LED شما جلوگیری میکند ، امروزه با توجه به هزینه های بالای خرید تلویزیون ، حفاظت از دستگاه هایی که در منزل داریم اهمیت بیشتری پیدا کرده است .

محافظ صفحه ها با مدلهای مختلف ورق محافظ که ساخت کشورهای مختلف هستند و ضخامت های مختلفی هم دارند ( در ضخامت های 1 ، 1.5 ، 1.8 ، 2 و 2.5 میلیمتر )  ، تولید میگردد که همین امر باعث اختلاف قیمت بین آنهاست.

انواع ورق ها در کارگاههای تولید محافظ صفحه با اندازه های مختلف برای استفاده روی انواع تلویزیون LCD و LED در اینچ های متفاوت برش و خم خورده و برای استفاده آماده میگردند .

حال اگر ورق مورد نظر ساخت کشور تایوان باشد محافظ صفحه های تولید شده را تایوانی مینامند و اگر ساخت کشور دیگری باشد متناسب با نوع ورق ، ساخت کشورهای دیگری خواهد بود .

محافظ صفحه نمایش تلویزیون 55 اینچ پیکاوکالا

جنس ورق از نوع چوچن ، یرلانگ ، چنجو ، یرچانگ و پلکسی اورجینال تایوانی با ضخامت 2 میل میباشد

مزیتی که این کالا نسبت به دیگر محافظ های صفحه در بازار دارد این است که ، هیچگونه تغییری از نظر وضوح و شفافیت ، هنگام نصب این محافظ صفحه روی نمایشگر شما مشاهده نخواهد شد و تصویر دستگاه شما با محافظ صفحه و یا بدون آن یکسان خواهد بود . 

از دیگر مزیت های محافظ صفحه ی پیکاوکالا این است که از چشمان شما در برابر اشعه  های مضر صفحه نمایش تلویزیون محافظت میکند .

این محصول از نظر ثابت ماندن رنگ طلق و حفظ شفافیت تا 10 سال ضمانت دارد .

پیکاوکالا جهت احترام به انتخاب مشتری و فروش کالای با کیفیت با مناسب ترین قیمت ، استفاده از کالای فوق را به شمامشتری گرامی توصیه مینماید .

کالایی درجه یک برای مشتریانی درجه یک

 

از معروفترین نوع ورق محافظ صفحه های اورجینال تایوانی میتوان به ورق های چوچن ، چنجو ، یرلانگ و ریچانگ و پلکسی اشاره کرد که این نوع ورق ها هم از نظر شفافیت  و تحمل ضربه ی بالاتر و هم از نظر اینکه به مرور زمان زرد و کدر نمیشوند ، سرآمد تمام ورق های موجود در بازار هستند ، این نوع محافظ صفحه ها بیشتر در ضخامت های 2 و 2.5 میل تولید میگردند که ضخامت 2 میل آن برای استفاده هم از نظر سبکی و هم از نظر شفافیت مناسب تر میباشد .

ورق های دیگری هم برای تولید محافظ صفحه ها مورد استفاده قرار میگیرند که اکثرا ساخت کشور چین هستند و با تکنولوژی ها و مواد اولیه  متفاوتی تولید میگردند ( و ضخامت های مختلفی هم دارند بعنوان مثال 1 ، 1.5 ، 1.8 میلیمتر ) که از میان آنها میتوان به ورق کاویلون ، ورق چینی ، ورق پت و ورق MGS اشاره کرد که در میان این نوع ورق ها ، ورق MGS  بهتر از بقیه به نظر میرسد ولی به هر حال کیفیت ورق های چوچن ، چنجو ریچانگ ، یرلانگ و پلکسی را ندارد .

در هنگام خرید دقت داشته باشید که ورق 1.5 یا 1.8 میل را به جای ورق 2 میل خریداری نکنید ، این نکته یکی از مهترین نکاتی است که برخی از فروشندگان سود جو از آن استفاده میکنند و با دریافت مبلغ بالاتر محافظ صفحه ای با ضخامت کمتر برای مشتری ارسال میکنند .

اگر قصد خرید محافظ صفحه نمایش تلویزیون را دارید برای این کار حتما از فروشگاه های معتبر و پر فروش بازار استفاده کنید .

محافظ صفحه های پیکاوکالا نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار از نظر اصالت کالا ( اورجینال تایوان ) ، شفافیت ، عدم زرد شدگی  ،مقاومت بیشتر در مقابل ضربه و محافظت از چشم شما در برابر اشعه های مضر صفحه نمایش تلویزیون با استفاده از پوششش UV ، جزو بهترین محصولات موجود در بازار ایران است و ما استفاده از محافظ صفحه های تولید پیکاوکالا را به شما مصرف کننده ی محترم توصیه مینماییم .

مقایسه کالاها
whatsapp