پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
تصویر کابل رابط فنری گوشی تلفن
تصویر کابل رابط فنری گوشی تلفن
تصویر کابل رابط فنری گوشی تلفن

کابل رابط فنری گوشی تلفن Phone spring wire

قابل استفاده روی انواع دستگاه های فکس ، انواع تلفن ثابت و آیفونهای خانگی

424
ارسال فوری
(اختیاری)
تماس بگیرید

کابل رابط فنری گوشی تلفن

جهت اتصال گوشی تلفن ثابت یا  گوشی دستگاه فکس به دستگاه اصلی

سیم تلفن فنری چیست :

سیم تلفن فنری یکی از مرغوب ترین سیم تلفن های تولید داخلی می باشد که با گذر زمان زیادی حالت فنری و کشسانی خود را از دست نمی دهد. این سیم فنری به صورت کاملا استاندارد و با مرغوب ترین متریال و روکش عالی تولید شده که بهم تابیده و گره خورده نمی شود.

کابرد سیم تلفن فنری:

از این نوع سیم و کابل برای اتصال تلفن به گوشی تلفن استفاده می شود. از کاربرد های دیگر این کابل های فنری استفاده در آیفون های خانگی نیز هست. فنری بودن این سیم ها باعث می شود در زمان استفاده از این تلفن کابل کش آمده و کوتاهی کابل آزار دهنده نمی باشد و همچنین در زمان عدم استفاده کابل جمع شده تا باعث شلوغی و بی نظمی نگردد. این کابل کیفیت بالایی دارد و بدون نویز صدا را منتقل می کند . این محصول به نام های سیم بند خط فنری گوشی ، سیم فنری گوشی تلفن نیز شناخته می شود.
  • برای اتصال به انواع تلفن، مودم های اینترنال و یا ADSL
  • دارای دو کانکتور های RJ11
  • بدون نیاز به نصب و راه اندازی
  • طول کابل : حداقل 50 سانتیمتر و حداکثر 2.5 متر
  • قابل ارتجاع و کشسانی بالا
  • رنگ موجود: سفید و مشکی

 

توجه: مشتری گرامی، سایت پیکاوکالا، یک پلتفرم معتبر احراز هویت شده با نماد اعتماد الکترونیک می‌باشد، شما می‌توانید آیکون اینماد را در انتهای صفحه‌ی اصلی سایت مشاهده فرموده و با کلیک روی آن پس از مشاهده‌ی مشخصات کامل پیکاوکالا  با خیالی آسوده نسبت به خرید کالای مورد نیاز اقدام فرمایید.

امکان فروش این محصول بصورت تعداد و عمده میسر می‌باشد، جهت دریافت قیمت عمده و تخفیفات می‌توانید با شماره‌های 02133951896 و 02133958166 و یا شماره‌های همراه 09124679031 و 09124183889 تماس بگیرید.

مقایسه کالاها
whatsapp