پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
تصویر قطره گرافيت رسانا

قطره گرافيت رسانا Gerafit

قطره گرافیت جهت تعمیر کنتاکت های گرافیتی کنترل و تلفن

666
ارسال فوری
۵۵,۰۰۰ تومان
۶۵,۰۰۰ تومان ۱۵%

قطره گرافیت 

از این محصول میتوانید برای تعمیر کنتاکت های گرافیتی کنترل و تلفن یا هر وسیله ی دیگری که اتصال دکمه های آن بر روی مدار الکترونیکی با استفاده ار مواد رسانای گرافیتی باشد استفاده فرمایید .
هنگامیکه برخی از دکمه های ریموت کنترل شما به سختی کار میکنند، یکی از ایرادات میتواند از بین رفتن گرافیت اتصال روی مدار باشد ، با از بین رفتن این ماده ی رسانا ، کلید های کنترل یا تلفن به سختی با مدار زیرین اتصال برقرار نموده و سفت میشوند و گاهی اوقات نیز به کلی از کار میافتند ، 
جهت رفع این مشکل میتوانید ازقطره گرافیت استفاده کرده و دکمه های کنترل ، تلفن یا سایر لوازم الکترونیکی دیگر را تعمیر نمایید .
روش استفاده از قطره گرافیت جهت تعمیر کنترل را میتوانید در اینجا ببینید .

چرا باید از پیکاوکالا خرید کنیم؟

سایت پیکاوکالا، یک پلتفرم معتبر احراز هویت شده با نماد اعتماد الکترونیک می‌باشد، شما می‌توانید آیکون اینماد را در انتهای صفحه‌ی اصلی سایت مشاهده فرموده و با کلیک روی آن پس از مشاهده‌ی مشخصات کامل پیکاوکالا  با خیالی آسوده نسبت به خرید کالای مورد نیاز اقدام فرمایید.

امکان فروش این محصول بصورت تعداد و عمده میسر میباشد ، جهت اطلاع از قیمت فروش عمده ی این کالا و یا نیاز به هر گونه مشاوره رایگان ، میتوانید با شماره های ثابت 02133958166 و 02133940331 و یا شماره های همراه 09124183889 و 09900200515 تماس حاصل فرمایید ، کارشناسان ما آماده ی پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما عزیزان میباشند .

 

مقایسه کالاها
whatsapp
contact