پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
تصویر محافظ صفحه تلویزیون منحنی 48 اینچ پی کاو متریال ژاپن ضخامت 2 و نیم میل
تصویر محافظ صفحه تلویزیون منحنی 48 اینچ پی کاو متریال ژاپن ضخامت 2 و نیم میل
تصویر محافظ صفحه تلویزیون منحنی 48 اینچ پی کاو متریال ژاپن ضخامت 2 و نیم میل
تصویر محافظ صفحه تلویزیون منحنی 48 اینچ پی کاو متریال ژاپن ضخامت 2 و نیم میل

محافظ صفحه تلویزیون منحنی 48 اینچ پی کاو متریال ژاپن ضخامت 2 و نیم میل Peikavkala LCD GUARD 48

این محصول بر روی انواع تلویزیوهای تخت ، منحنی و کروی LCD و یا LED قابل استفاده میباشد و از صفحه ی تلویزیون شما در برابر ضربات احتمالی و برخورد اجسام محافظت میکند

1547
ارسال فوری
۹۷۵,۶۹۹ تومان
۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان ۱۱%
تعداد ۲+
۹۴۶,۴۲۸ تومان
تعداد ۳+
۹۱۷,۱۵۷ تومان
تعداد ۶+
۸۵۸,۶۱۵ تومان
محافظ صفحه نمایش تلویزیون 48 اینچ یک صفحه طلقی شفاف با ضخامت 2 و نیم میل است که روی صفحه نمایش تلویزیون ( ال سی دی – ال ای دی  – ۳ بعدی – کرو – منحنی – کیو ال ای دی ) وصل میشود تا از صفحه نمایش در برابر آسیب های  احتمالی محافظت کند و درصورت ایجاد مشکل هایی مثل برخورد اجسام ، برخورد اسباب بازی کودکان ، اثرانگشت و شکستگی صفحه نمایش تلویزیون جلوگیری می کند.
جنس ورق از نوع کومیکو متریال ژاپن با ضخامت 2 و نیم میل میباشد

 

مزایای استفاده از ورق متریال ژاپن کومیکو با ضخامت 2.5 میل

 

1- داشتن تصویر فوق العاده شفاف و بدون افت کیفیت از تلویزیون در هنگام استفاده از این نوع محافظ صفحه به دلیل تکنولوژی بالای ساخت محصول
2- ورق استاندارد بدون موج و اعوجاج جهت دید کامل از زوایای مختلف
3- مقاومت بسیار عالی در برابر خط و خش
4- مقاومت بالای 25 کیلو در مقابل ضربات ناگهانی 
5- کارکرد بی عیب و نقص ریموت کنترل شما روی تلویزیون به دلیل استفاده از متریال عالی در ساخت ورق
6- عدم زرد شدن و کدر شدن به مرور زمان ( به مرور زمان به هیچ عنوان زرد و کدر نمیشود ) 
7- طراحی زیبا و نصب آسان و راحت
8- عدم انعکاس و شکست نا مطلوب نور به سمت چشم بیننده 
9- پوشش محافظ UV 
10- و در نهایت گارانتی 10 ساله ی معتبر پیکاوکالا 

 

محافظ صفحه نمایش تلویزیون پی کاو ورق کومیکو 2.5 میل با متریال ژاپن ، محافظ صفحه ای بسیار بسیار ویژه و با کیفیت میباشد که مجموعه پیکاوکالا با عرضه این کالای باکیفیت به دلیل حمایت از مصرف کننده ، استفاده از کالای فوق را به شما مشتری محترم توصیه مینماید .

 

 

محافظ صفحه تلویزیون 48 اینچ 2.5 میل متریال ژاپن پی کاو ، تولید شده با جدیدترین فناوری های روز و تکنولوژی های پیشرفته  ، شفافیتی شیشه مانند ، بدون موج و مقاومت در برابر خط و خش ، انتخابی بی نظیر برای کسانی است که به دنبال تلفیقی از مدرنیته و امنیت بالا هستند .

 

اگر به محافظ صفحه 48 اینچ تایوانی 2 میل با قیمت پایین تر  احتیاج دارید میتوانید در اینجا کلیک کنید . 

 

توجه توجه توجه :

در خریدهای تکی ، هنگام انتخاب روش‌های ارسال فقط از روش " ارسال با پست تیپاکس و یا چاپار " بصورت پس کرایه استفاده فرمایید . ( با توجه به اینکه مشتری در سایت پیکاوکالا فقط قیمت خالص این کالا را پرداخت مینماید ، کرایه ی حمل کالا تحت هر شرایطی بر عهده ی مشتری محترم میباشد و این هزینه توسط مشتری به شرکت پست تیپاکس یا چاپار هنگام تحویل گرفتن کالا درب منزل یا در دفتر تیپاکس، پرداخت خواهد شد و مجموعه پیکاوکالا هیچگونه مسئولیتی در مورد هزینه حمل کالاها نخواهد داشت ) البته کالاهایی که ارسال آنها توسط مجموعه ی پیکاوکالا رایگان اعلام شده مشمول این قانون نمیباشند .
در شهرستانها و روستاهای اطراف شهرهای بزرگ ، چنانچه محل سکونت مشتری در منطقه ای قرار گرفته باشد که خارج از محدوده ی خدمات دهی شرکت حمل کننده باشد و یا  از دفتر تیپاکس یا دفتر چاپار فاصله داشته باشد و امکان تحویل کالا درب منزل میسر نباشد ، مشتری برای تحویل گرفتن کالا باید شخصا به دفتر تیپاکس یا چاپار مراجعه نماید .

 

محافظ صفحه تلویزیون متریال ژاپن 48 اینچ پی کاو

(محافظ صفحه نمایش مناسب برای تمامی تلویزیون های  48 اینچ)

توجه : مشتری گرامی ، سایت پیکاوکالا ، یک پلتفرم معتبر احراز هویت شده با نماد اعتماد الکترونیک میباشد ، شما میتوانید آیکون اینماد را در انتهای صفحه ی اصلی سایت مشاهده فرموده و با کلیک روی آن پس از مشاهده ی مشخصات کامل پیکاوکالا  با خیالی آسوده نسبت به خرید کالای مورد نیاز اقدام فرمایید .

امکان فروش این محصول بصورت تعداد و عمده میسر میباشد ، جهت دریافت قیمت عمده و تخفیفات میتوانید با شماره های 02133940331 و 02133958166 و 02191693044 و 02191693088 یا شماره های همراه 09900200515 و 09124679031 و 09124183889 تماس بگیرید
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
  • تنها پس از خرید این محصول می توانید در مورد آن نظر بدهید.
مقایسه کالاها
whatsapp
contact