پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
تصویر پلی استیشن 5 فت مدل 1216 ریجن 2 PS5
تصویر پلی استیشن 5 فت مدل 1216 ریجن 2 PS5
تصویر پلی استیشن 5 فت مدل 1216 ریجن 2 PS5
تصویر پلی استیشن 5 فت مدل 1216 ریجن 2 PS5
تصویر پلی استیشن 5 فت مدل 1216 ریجن 2 PS5

پلی استیشن 5 فت مدل 1216 ریجن 2 PS5 PLAYSTATION 5 MODEL : 1216

دستگاه پلی استیشن 5 ، مدل 1216 ریجن 2 ، دیسک خور به همراه یک دسته ی اورجینال ، دفترچه راهنما ، کابل شارژ تایپ C اصلی ، کابل HDMI اصلی ، پایه ی نگهدارنده ی دستگاه و کابل برق

1959
ارسال فوری
(اختیاری)
تماس بگیرید

شما میتوانید این محصول را با ضمانت اصالت رایگان و با لوازم اورجینال بصورت نقد و یا بصورت نقد و اقساط با چک آزاد و یا با چک کارمندی از مجموعه پیکاوکالا تهیه فرمایید .

جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی در اینجا کلیک کنید 

جهت اطلاع از شرایط پیش پرداخت ها و تعداد اقساط در اینجا کلیک کنید 

 

مشخصات پلی استیشن 5
پلی استیشن 5 دارای یک درایو جامد اختصاصی با ظرفیت 825 گیگابایت است که پس از کم کردن فضای مختص سیستم عامل، 667 گیگابایت از آن قابل استفاده است پس باید در انتخاب بازی‌های خود حساسیت به خرج دهید.

برای خرید پایه دیواری تلویزیون كليك كنيد.

همچنین شما می‌توانید بازی‌های پلی استیشن 4 را روی یک هارد یا درایو جامد اکسترنال بریزید و آن‌ها را روی پلی استیشن 5 اجرا کنید تا جا برای بازی‌های مختص پلی استیشن 5 روی کنسول باشد.


نوع حافظه : هارد دیسک
ابعاد: ۳۹۰x۹۰x۲۶۰ سانتی‌متر
اندازه صفحه نمایش:  HDMI با رزولوشن ۴K و حداکثر ۱۲۰ فریم بر ثانیه
ظرفیت هارد دیسک:  ۸۲۵ گیگابایت
امکانات ظاهری دسته بی سیم
تعداد دسته داخل کنسول  یک عدد
فناوری‌های ارتباطی:  بلوتوث
خروجی تصویر:   HDMI با رزولوشن ۴K و حداکثر ۱۲۰ فریم بر ثانیه


سایر توضیحات
- دارای ۳ عدد پورت HighSpeed USB - دارای پورت USB-C - پایه شارژر با ابعاد ۹×۷×۱۲ سانتی‌متر و ظرفیت شارژ دو کنترلر همزمان - هدست سونی دارای تکنولوژی Tempest ۳D Audio صدای سه بعدی - هدست سونی Pulse ۳D مناسب برای انجام بازی‌های ویدیویی و چت صوتی در بازی‌های چند نفره


حافظه : RAM۱۶ گیگابایت حافظه GDDR۶ و ۲۵۶ بیتی


پردازشگر گرافیکی: GPU پردازنده گرافیکی با معماری شخصی سازی شده RDNA ۲ ، قدرت ۱۰.۲۸ ترافلاپس و ۳۶ واحد محاسباتی (CU) با فرکانس متغیر ۲.۲۳ گیگاهرتز


پردازشگر اصلی: CPU پردازنده شخصی‌سازی شده Zen ۲ با ۸ هسته و فرکانس متغیر ۳.۵ GHz


نوع درایو کنسول: درایو نوری اپتیکال بلوری ۴K با ظرفیت مضاعف


وزن: ۴۵۰۰ گرم 

تفاوت ریجن ها و معرفی کامل پلی استیشن 5


پلی استیشن 5 در دو مدل دیسک خور(استاندارد) و دیجیتالی در سال 2019 رونمایی شد که تنها تفاوت این دو مدل، به پشتیبانی از دیسک‌های فیزیکی مربوط می‌شود. درحالی‌که خریداران مدل دیسک خور امکان تجربه بازی‌های فیزیکی را خواهند داشت، در مقابل مدل دیجیتال پلی استیشن 5 فاقد این ویژگی می باشد، به همین دلیل نسخه دیجیتال پلی استیشن 5 قیمت پایین‌تری نسبت به نسخه دیسک خور این کنسول بازی دارد که در ادامه مطلب بیشتر به تحلیل این کنسول می پردازیم.


پلی استیشن ۵ در حال حاظر در مدلی با رنگ غالب سفید معرفی شده است. قسمت‌های کناری کنسول کاملا سفید رنگ هستند و در وسط آن‌ها، شاهد قسمتی مشکی‌ رنگ هم هستیم که در زمان روشن بودن کنسول، نوار باریکی از نور آبی رنگ هم در طرفین این قسمت دیده می‌شود. پلی استیشن 5، سه پورت USB-A دارد که یک عدد از آن‌ها در قسمت جلوی کنسول و دو عدد دیگر هم در پشت آن قرار دارند. همینطور یک پورت USB-C هم در قسمت جلوی کنسول تعبیه شده و پورت LAN و HDMI هم در پشت کنسول قرار دارند. 
هرچند ظاهر کلی مدل‌های دیسک خور و دیجیتال شبیه به هم است، اما مدل دیجیتال که فاقد دیسک درایو است، باریک‌تر از مدل دیسک خور است. 


تفاوت ریجن های پلی استیشن 5


از همان آغاز کار کنسول‌ ها در دنیا بحث ریجن همیشه برای گیمر‌ها یک مشکل بود، زیرا کنسول‌ های نسل ششمی دارای ریجن‌ های متفاوتی هستند که همین ریجن های متفاوت کنسول ها باعث می شود که خریداران و فروشندگان این کنسول گیج شوند.
در کنسول پلی استیشن 5 مانند بسیاری از کنسول های دیگر ریجن ها به چند دسته ی اروپا، آمریکا، ژاپن، آسیا و ... دسته بندی می شوند که معمولا با اعداد 1، 2 و گاهی 3 نیز شناخته می شوند. 
تولید کنسول پلی استیشن 5 و اصولا هر کنسول دیگری بیشتر در چین انجام می شود و این ریجن های پلی استیشن 5 صرفا برای پخش کردن کنسول در نقاط خاص دنیاست و اینکه معمولا کشورهای مختلف قوانین و استانداردهای خاص خود را دارند. این موضوع به خوبی نشان می دهد که تمامی کنسول های تولید شده چه در سخت افزار و چه در نرم افزار باهم یکی هستند و کوچکترین تفاوتی در نرم افزار و سخت افزار با یکدیگر ندارند.
خوشبختانه در کنسول پلی استیشن 5 برخی تفاوت های پلی استیشن 4 برداشته شده و دیگر نیاز نیست نگران تفاوت مشهودی بین ریجن ها باشید. یکی از این تفاوت ها که در کنسول پلی استیشن 4 وجود داشت برعکس بودن دکمه ی دایره و ضربدر بود که تنها در ریجن ژاپن دیده میشد.
خوشبختانه دیگر از این تفاوت در ریجن ژاپن و سایر ریجن های پلی استیشن 5 خبری نیست و کنسول پلی استیشن 5 به صورت یکپارچه، چه در نرم افزار و چه در سخت افزار، عرضه می شود. به زبان عامیه تنها تفاوتی که در ریجن های مختلف کنسول وجود دارد به قسمت بیرونی بخش آن یعنی بسته بندی مربوط می شود. بسته بندی ریجن آسیا و ژاپن شامل جعبه یک تیکه می باشد ولی در بسته بندی ریجن های آمریکا و اروپا از دو جعبه استفاده شده است، که به صورت یک کاور رویی و یک جعبه داخلی می باشد. یکی دیگر از تفاوت های آن ها درزبان  توضیحات دفترچه کنسول می باشد.
شایان ذکر است در ایران خرید و فروش کنسول ریجن اروپا رایج تر است و به همین علت است که از نظر قیمتی در هنگام خرید و فروش از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.
در میان کنسول های موجود بازار فقط یک مدل ریجن است که خریداران محترم  در بازی ریختن و انلاین بازی کردن با مشکل روبرو خواهند شد و آن هم کنسول ریجن اسیا مدل 1109 می باشد. در این مدل کنسول فقط باید اکانت های هنگ کنگ را تهیه کنید که برای خریدار هزینه بسیار بالایی دارد و با اینکه از نظر قیمتی این مدل کنسول بسیار پایین تر از بقیه ریجن ها است اصلا ارزش خرید ندارد .

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
  • تنها پس از خرید این محصول می توانید در مورد آن نظر بدهید.
مقایسه کالاها
whatsapp