پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
جستجو

مهم ترین نکات انتخاب میز تلویزیون و پایه دیواری برای تلویزیون

مهم ترین نکات انتخاب میز تلویزیون و پایه دیواری برای تلویزیون

اگر می‌خواهید دکوراسیون منزل شما لوکس و زیباتر به نظر برسد باید در انتخاب بهترین مدل میز یا پایه دیواری تلویزیون دقت کنید. اگر میز تلویزیون، طرح، رنگ و کیفیت مناسبی نداشته باشد، دکوراسیون منزل شما جلوه خوبی نخواهد داشت. بنابراین، شما می‌توانید قبل از خرید بهترین میز و پایه دیواری تلویزیون، فاکتورهایی را در نظر بگیرید. در این مطلب، اطلاعات لازم درباره نکات انتخاب میز تلویزیون و پایه دیواری را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

امروزه برخی از افراد به جای خرید میز برای تلویزیون، از پایه‌های دیواری برای نصب آن روی دیوار استفاده می‌کنند. در این مقاله درباره پایه دیواری نیز صحبت می‌کنیم تا اگر قصد خرید پایه دیواری تلویزیون را دارید، بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید. اما ابتدا به نکات انتخاب میز می‌پردازیم.

 نکات انتخاب میز تلویزیون

اگر قصد خرید میز تلویزیون را دارید، باید اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید. در این بخش سعی کرده‌ایم که شما را در خرید میز تلویزیون راهنمایی کنیم. فاکتورهایی که می توانید هنگام خرید در نظر بگیرید، شامل موارد زیر است:

انتخاب میز برای تلویزیون

  • ابعاد میز تلویزیون

اول از همه باید ابعاد تلویزیون خود را با متر اندازه گیری کنید. میز نباید از تلویزیون کوچک تر باشد. به علاوه سایز و اندازه میز و تلویزیون نباید یکسان باشد. بنابراین، اندازه گیری صحیح ابعاد تلویزیون حائز اهمیت است. سپس، سراغ انتخاب میز با ارتفاع مناسب بروید. اگر ارتفاع میز خیلی پایین باشد، هنگام تماشای تلویزیون دچار مشکل خواهید شد.

  • رنگ میز تلویزیون

یکی از نکات انتخاب میز تلویزیون ، که در زیبایی دکوراسیون منزل، بسیار مهم است؛ رنگ بندی میز می‌باشد. موقع انتخاب میز تلویزیون به هارمونی بین رنگ مبل، پرده و فرش توجه کنید. از آنجایی که تلویزیون‌ها دارای صفحه نمایش مشکی رنگ هستند، خرید میزهای تلویزیون با رنگ‌های خنثی بهترین انتخاب است. شما می‌توانید سراغ خرید انواع میز تلویزیون با رنگ‌های مشکی، سفید، قهوه‌ای و ... بروید.

  • جنس میز تلویزیون

یکی از فاکتورهای مهم دیگری که هنگام خرید میز تلویزیون باید در نظر بگیرید، توجه به جنس میز است. میزهای تلویزیون در جنس‌های چوبی، ام دی اف، فلزی و ... تولید و طراحی می‌شوند. اگر استحکام و وزن کم میز تلویزیون برای شما خیلی حائز اهمیت است، به شما خرید میزهای فلزی را پیشنهاد می‌کنیم. میزهای تلویزیون شیشه‌ای یکی دیگر از انواع میزهای تلویزیون هستند. این میزها با داشتن قیمت ‏کمتر، دوام و استحکام کمتری نیز دارند.

همانطور که گفتیم، انواع میز تلویزیون با استفاده از متریالی مانند چوب و ام دی اف نیز ساخته می‌شوند. میزهای تلویزیون چوبی، زیباتر به نظر می‌رسند و جلوه دهی بیشتری دارند. میزهای تلویزیون چوبی در متنوع ترین طرح‌ها در بازار موجود هستند. شما می‌توانید انواع میز تلویزیون چوبی با طرح‌های ساده، منبت کاری شده و دارای کشو را با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید. میزهای تلویزیون منبت کاری شده در مقایسه با سایر مدل‌ها دارای قیمت بیشتری هستند. اگر سبک دکوراسیون کلاسیک را برای منزل خود انتخاب کرده‌اید به شما خرید میزهای تلویزیون چوبی را پیشنهاد می‌کنیم.

میز چوبی برای تلویزیون

  • انواع سبک‌های میز تلویزیون

یکی دیگر از نکات انتخاب میز تلویزیون ، توجه به سبک آن می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود، سراغ انتخاب و خرید انواع میز تلویزیون با سبک دلخواهتان باشید. میزهای تلویزیون طراحی شده با سبک کلاسیک دارای ظاهر ساده‌تری هستند. معمولاً این مدل میزها با استفاده از ام دی اف ساخته می‌شوند. برخی از میزهای تلویزیون دارای طرح‌های سنتی هستند. این مدل میزها با استفاده از چوب‌های مرغوب طبیعی ساخته شده‌اند. اگر دکوراسیون و چیدمان منزل خود را به شیوه سنتی طراحی کرده‌اید، خرید میز تلویزیون با طرح سنتی بهترین انتخاب است.

میزهای تلویزیون به سبک مدرن نیز طراحی می‌شوند. این نوع میزها دارای طراحی زیباتری هستند. معمولاً میزهای تلویزیون مدرن از چوب و فایبرگلاس ساخته می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، میز تلویزیون با سبک مورد نظرتان را انتخاب کنید. هنگام خرید میز با سبک مورد نظر خود به جنس، ابعاد، رنگ و قیمت کالا نیز توجه داشته باشید.

نکات انتخاب پایه دیواری تلویزیون

شما می‌توانید به جای میز تلویزیون از پایه‌های دیواری استفاده کنید. پایه‌های دیواری امکان نصب تلویزیون روی دیوار را برای افراد فراهم می‌کنند. پایه‌های تلویزیون در مدل‌های ثابت، چرخشی و منعطف تولید می‌شوند. پایه‌های دیواری ثابت دارای قابلیت چرخش و انعطاف پذیری نیستند و به همین دلیل قیمت کمتری نیز دارند. پایه‌های تلویزیون مدل چرخشی این امکان را برای افراد فراهم می کنند که زاویه دید را به شکل دلخواه تنظیم کنند.

هنگام خرید انواع پایه دیواری تلویزیون به اندازه، نوع پایه، جنس و قیمت آن توجه داشته باشید. یکی از فاکتورهایی که هنگام انتخاب پایه تلویزیون باید در نظر بگیرید، توجه به جنس پایه است. پایه‌های تلویزیون از فلز و استیل ساخته شده‌اند. انواع پایه‌های تلویزیون با توجه به کیفیت متریال به کار رفته برای ساخت آن‌ها دارای میزان ماندگاری متفاوتی هستند.

از آن جایی که تلویزیون روی پایه نصب می‌شود به استحکام آن توجه زیادی داشته باشید. پایه دیواری باید این قابلیت را داشته باشد که وزن تلویزیون را به خوبی تحمل کند. جنس مستحکم پایه دیواری تلویزیون باعث می‌شود که این وسیله تلویزیون را به خوبی روی دیوار نگه دارد. قیمت پایه دیواری نیز جزو فاکتورهای دیگری است که هنگام خرید به آن توجه کنید. پایه‌های چرخشی و تولید شده با فلزهای با کیفیت‌تر، قیمت بیشتری دارند. به علاوه، اعتبار برند تولید کننده پایه دیواری در افزایش قیمت این کالا تاثیرگذار است.

 پایه دیواری تلویزیون

خرید پایه دیواری تلویزیون

حال که با نکات انتخاب میز تلویزیون و پایه دیواری آشنا شدید، می‌توانید برای خرید انواع میزها اقدام کنید. امروزه استفاده از انواع پایه‌های تلویزیون متداول شده است. همانطور که گفتیم انواع پایه‌های تلویزیون در جنس‌ها، کیفیت و مدل‌های متنوع تولید می‌شوند. شما می‌توانید انواع پایه‌های تلویزیون با کیفیت را از طریق سایت پیکاوکالا خریداری کنید. انواع پایه دیواری ثابت، متحرک و چرخشی تولید شده توسط شرکت‌های معتبر، در فروشگاه اینترنتی پیکاوکالا موجود است. در صورت نیاز می‌توانید با مراجعه به قسمت محصولات وبسایت پیکاوکالا، پایه دیواری در مدل دلخواه‌تان را انتخاب و به لیست خرید خود اضافه کنید.

پیکاو کالا

سوالات متداول

  • میز تلویزیون بهتر است یا پایه دیواری؟

انتخاب بین میز تلویزیون و پایه دیواری تلویزیون به نیاز‌ها و ذائقه شما بستگی دارد. در ادامه به برخی نکات کمک می‌کنیم.

  • فضای داخلی من کوچک است، کدام گزینه مناسب‌تر است؟

در فضای کوچک، پایه دیواری تلویزیون می‌تواند به شما کمک کند تا فضای بیشتری را آزاد کنید. تلویزیون روی دیوار نصب می‌شود و از فضای زمین کمتری استفاده می‌کند.

نظر خود را بنویسید

whatsapp