پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
جستجو

چطور از کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 استفاده کنیم ؟

چطور از کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 استفاده کنیم ؟

تنوع برند گیرنده های دیجیتال خانگی مربوط به شبکه های استانی داخل ایران بسیار زیاد است ، برندهای معتبری نظیر Hitech ، XVISION ، ICEN ، DENAY ، MARSHAL ، Provision ، SHINY ، STARSAT و... وهمینطور بسیاری برندهای دیگر که برخی از آنها توسط وارد کنندگان شخصی در کشور وارد و یا حتی تولید شده اند که از پشتیبانی قطعات در حد مطلوب بی بهره اند ، در مواقعی که خانواده ها بدن علم و اطلاع دقیق اقدام به خرید برندهای کم پشتوانه میکنند ، تامین قطعات جانبی از جمله کنترل های اینطور دستگاهها به معضلی تبدیل شده که در برخی موارد بعلت نیافتن قطعات ، باعث زیاد شدن هزینه ی خانوار برای خرید مجدد ، دستگاه گیرنده دیجیتال خانگی میشود . 

در راستای کم کردن هزینه ی خانواده برای خرید گیرنده دیجیتال خانگی ، بعلت کمیاب بودن ریموت کنترل اینطور دستگاهها ، کنترلهایی به عنوان کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 در بازار موجود است . برای خرید کنترل تلویزیون در انواع مختلف می توانيد از طريق پيكاوكالا اقدام كنيد.

استفاده از این ریموت کنترل در 3 مورد توصیه میشود 

1-کنترل قبلی گیرنده دیجیتال خانگی شما به دلایلی تخریب یا مفقود شده باشد. 

2-امکان بازیابی یا بازسازی ریموت کنترل قبلی وجود نداشته باشد. 

3- ریموت کنترل یدکی مختص دستگاه شما در بازار موجود نباشد.

در چنین مواقعی برای اینکه از هزینه ی مربوط به خرید دستگاه گیرنده دیجیتال جدید ، دوری کنید میتوانید از کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 استفاده کنید ، این کنترل در حافظه ی خود 2500 فرکانس را بصورت پیش فرض ذخیره دارد و تقریبا محال استکه یکی از این 2500 فرکانس با دستگاه شما مچ و تنظیم نشود. این ریموت کنترل به راحتی به سه روش روی دستگاه گیرنده ی شما ، ست و تنظیم میگردد .

مجموعه پيكاوكالا فروش پایه دیواری تلویزیون را نيز انجام مي دهد.

روش اول : استفاده از روش کد دهی با استفاده از دفترچه ی راهنما :

در این روش ابتدا دو عدد باطری نیمه قلمی ( سایز AAA ) ، داخل ریموت  کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال میاندازیم تا کنترل آماده ی کار گردد .

سپس دفترچه ( بروشور ) راهنمای داخل کنترل را باز نموده و در قسمت تصاویر مرور میکنیم تا تصویر ریموت کنترل دستگاهمان را بیابیم ، وقتی تصویر ریموت کنترل قبلی خود را در بروشور یافتیم ، کد سه رقمی ثبت شده در زیر آن را به خاطر سپرده و یا روی کاغذ یادداشت میکنیم ( چنانچه تصویر ریموت کنترل قبلی خود را نمیشناسیم و یا از یادمان رفته ، میتوانیم از جدول برند پشت بروشور استفاده کرده و کد مربوط به برند دستگاه گیرنده را در آن بیابیم ) ، بعد از آن دکمه ی SET را به همراه دکمه ی POWER ( خاموش و روشن ) همزمان میفشاریم تا چراغ LED روی کنترل بصورت یکسره روشن گردد ، بعد کد سه رقمی مربوطه را که از قبل یافتیم وارد کنترل میکنیم ، پس از وارد کردن کد ، چراغ کنترل بصورت اتوماتیک خاموش میگردد ، حالا کنترل آماده ی کار روی دستگاه گیرنده میباشد ، کنترل را تست نموده و مطمئن میشویم که همه ی دکمه ها کار میکنند ، چنانچه روی دستگاه کار نکرد ، کد دیگری را امتحان میکنیم ، چون در جدول برندها برخی از برندها بیش از یک کد برای تنظیم دارند ، و اگر باز هم روی دستگاهمان کار نکرد میتوانیم از یکی از روش های سرچ اتوماتیک و یا سرچ دستی جهت تنظیم کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 روی دستگاهمان استفاده کنیم .

 

CODE SETTING

Press constantly " SET + POWER " keys until the LED light is on constantly

Input 3-digit code , the LED is off , it means the code has been successfully set ; Save the code automatically and exit the setting mode 

Press any function keys on the Remote Control work normal or not ; if not , please setagain

 

روش دوم : تنظیم و ست کردن کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 با استفاده از سرچ اتوماتیک

از روش سرچ اتوماتیک نیز میتوانیم برای تنظیم کنترل استفاده کنیم ، در این روش بعد از گذاشتن باطری داخل کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 و اتصال دستگاه گیرنده به تلویزیون و روشن نمودن آن ،  دکمه ی SET و POWER را بصورت همزمان فشار میدهیم تا چراغ LED روی کنترل روشن بماند ، سپس دکمه ی POWER را یکبار میزنیم تا کنترل هر 3 ثانیه یکبار ، یک فرکانس جدید به سمت دستگاه گیرنده ی ما ارسال کند.

همزمان چشم خود را به صفحه ی تلویزیون نگه میداریم تا هر زمان که دستگاه گیرنده دیجیتال خاموش شد ، بلافاصله یکبار دیگر دکمه ی SET یا OK را فشار دهیم تا تنظیمات فرکانس روی کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 ذخیره گردد . حالا باید کنترل را با گیرنده تست کنیم ، چنانچه تمامی دکمه ها درست کار کرد ، تنظیم فرکانس درست است و اگر کار نکرد و یا برخی دکمه ها جابجا بود ، یعنی فرکانس یافته شده ، مربوط به دستگاه ما نیست و باید اعمال بالا را مجدد تکرار کرد ، تا یکی از 2500 کد موجود در حافظه ی کنترل با دستگاه ما مچ شده و تنظیم گردد .

( تنظیم با استفاده از این روش و یا سرچ دستی احتیاج به کمی صبر و حوصله دارد ، چون ممکن است با مچ شدن فرکانس های اولیه از 2500 فرکانس ، عمل تنظیم ظرف 5 دقیقه ویا کمتر انجام شود و یا با مچ شدن فرکانس های انتهایی از 2499 فرکانس بعدی ، عملیات تنظیم ، مدت بیشتری بطول انجامد )

 

CODE SEARCHING AUTOMATICALLY

Press constantly " SET + POWER " keys until the LED is on constantly

 Press once " POWER " key , it starts searching automatically and the LED light flashes synchronously

Until the satellite receiver closes , press " SET " or " OK " keys to finish searching 

Press any function keys on the Remote Control work normal or not , if not , please set again

 

 

روش سوم : تنظیم و ست کردن کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 با استفاده از سرچ دستی

اگر سرعت ارسال کنترل در سرچ اتوماتیک بالا بود ، میتوانیم از سرچ دستی برای تنظیم ، استفاده کنیم . در این روش پس از روشن کردن دستگاه گیرنده و اتصال آن به تلویزیون ، دکمه ی SET روی ریموت کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 را همزمان با دکمه ی POWER ( خاموش و روشن ) میفشاریم تا چراغ LED روی کنترل روشن گردد.

بعد از آن دکمه V+ یا V- را یکبار ، یکبار میفشاریم ( باید دقت کنیم که اگر دکمه ی V+ را میفشاریم ، تا انتها فقط همان دکمه را بفشاریم ، چون V+ یعنی فرکانس ها یکی ، یکی جلو میروند و V- یعنی فرکانس ها یکی ، یکی به عقب برمیگردند ) ، پس از هر بار فشردن دکمه ی V+ به صفحه ی تلویزیون نگاه میکنیم تا هر زمان که علامت ولم صدا روی صفحه ی تلویزیون نمایان شد ، یکبار دکمه ی SET یا OK را فشار دهیم تا تنظیمات داخل کنترل همه کاره ذخیره گردد ، حالا باید کنترل را با گیرنده تست کنیم ، چنانچه تمامی دکمه ها درست کار کرد ، تنظیم فرکانس درست است. 

اگر کار نکرد و یا برخی دکمه ها جابجا بود ، یعنی فرکانس یافته شده ، مربوط به دستگاه ما نیست و باید اعمال بالا را مجدد تکرار کرد ، تا یکی از 2500 کد موجود در حافظه ی کنترل با دستگاه ما مچ شده و تنظیم گردد . ( تنظیم با استفاده از این روش و یا سرچ دستی احتیاج به کمی صبر و حوصله دارد ، چون ممکن است با مچ شدن فرکانس های اولیه از 2500 فرکانس ، عمل تنظیم ظرف 5 دقیقه ویا کمتر انجام شود و یا با مچ شدن فرکانس های انتهایی از 2499 فرکانس بعدی ، عملیات تنظیم ، مدت بیشتری بطول انجامد )

 

CODE SEARCHING MANUALLY

Press constantly " SET+POWER " keys until the LED is on constantly

Press once " VOL+or VOL- " key , it will add one or minus one from the current code , until the TV screen appears volume sign , then press " SET " key , the code has been successfully set 

Press any funcion keys on the Remote Control work normal or not , if not , please set again

 

کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 را از کجا تهیه کنیم ؟

اگر شما هم کنترل دستگاه گیرنده دیجیتال خود را گم کرده اید و در یافتن کنترل دستگاهتان با مشکل مواجه شدید ، نیاز به استفاده از کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 دارید این محصول گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه برای شماست ، یادتان باشد برای خرید این کنترل متحمل هزینه های بسیار گزاف نشوید ، شما میتوانید کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 را با بهترین کیفیت ، مناسب ترین قیمت و معتبرترین گارانتی ، از فروشگاه اینترنتی پیکاوکالا تهیه کرده و آنرا درب منزلتان تحویل بگیرید .

 

 

 

 

 

نظر خود را بنویسید

نظرات 8

کنترل را ست میکنم بعداز چندروز دوباره ازکار میفتد چکارکنم
۱۴۰۱/۱۲/۴
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام احتمالا باطریهاتون ضعیفه ، باطریها رو تعویض بفرمایید.

کنترل را ست میکنم بعداز چندروز دوباره ازکار میفتد چکارکنم
۱۴۰۱/۱۲/۴
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام باطریها رو تعویض بفرمایید

کنترل را ست میکنم بعداز چندروز دوباره ازکار میفتد چکارکنم
۱۴۰۱/۱۲/۴
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام احتمالا باطری هاتون ضعیفه

چطورمیشه فهمید کد3رقمی که به دستگاه من میخوره چند هست تاواردکنم
۱۴۰۱/۱۲/۴
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام از طریق سرچ اتوماتیک

با سلام.تلویزیون ما صفحه ش خیلی سفید شد.دگمه های مخصوص رنگ رو نمیدانم کدامه.پایینی ها.بیشتر.با تشکر.
۱۴۰۲/۲/۲۶
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

این کنترل مخصوص استفاده روی گیرنده دیجیتال هست ، برای استفاده روی تلویزیون باید از کنترل خود تلویزیون استفاده کنید تا بتونید رنگ و نور رو تغییر بدید

ببخشید کنال های تلویزیون به سرعت رد میشوند بدون استفاده از کنترل نمیدونم چیکارکنم انگار فک کنم سر ساعت شده
۱۴۰۲/۵/۸
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

با سلام ، به احتمال قوی کنترل خراب شده و یکسره عمل میکنه ، کنترل رو از تلویزیون دور کنید و ببینید این کار تکرار میشه یا نه اگر تکرار شد ، ایراد از خود تلویزیونه

باسلام.آیا کنترل همه کاره رو با تمامی گیرنده های دیجیتال میشه مچ کرد؟
۱۴۰۲/۸/۹
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

با سلام ، معمولا کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال روی بیشتر گیرنده ها کار میکند ولی در این میان استثنائاتی هم ممکن است وجود داشته باشد

سلام ببخشید ما به دستگاه فلش میزنیم ولی فیام های دو زبانرو نمیدونیم چجوری زبانشو تغییر بدیم لفطا راهنمایی کنید
۱۴۰۳/۴/۴
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

با سلام از دکمه ی language یا subtitle استفاده فرمایید

whatsapp
contact