پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
جستجو

بهترین انواع برند تلویزیون ایرانی | 4 برند

بهترین انواع برند تلویزیون ایرانی | 4 برند

تلویزیون یکی از وسایل بسیار پر کاربرد است که در هر خانه یک یا چند دستگاه از آن وجود دارد. این وسیله می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و با توجه به دستگاه هایی که دارید، شبکه های مختلفی را در اختیار مخاطبین خود بگذارد. زمانی که می خواهید برای خانه یا محل کارتان یک تلویزیون خریداری نمایید، باید به نکات مختلفی توجه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید. همچنین برای محافظت از تلویزیون خود بهتر است، نسبت به خرید محافظ صفحه تلویزیون اقدام نمایید.

 امروزه توجه بسیاری از خریداران، به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوب، انواع برند تلویزیون ایرانی است. این دستگاه ها قیمت بهتری دارند و تهیه آن ها می تواند به صرفه باشد. همچنین کیفیت آن ها بسیار بالا است و ماندگاری خوبی نیز دارند. از دیگر مزایای آن ها، موجود بودن قطعاتشان در داخل کشور می باشد. از طرفی دست شما با توجه به بودجه ای که دارید، در انتخاب باز تر خواهد بود.

بهترین تلویزیون ایرانی

حتما به دنبال جواب این سئوال هستید که بهترین انواع برند تلویزیون ایرانی کدام است؟

در پاسخ به این سئوال می خواهیم به شما بگوییم که تمام برندها تلاش بر افزایش کیفیت و جلب رضایت مشتریان دارند. اما این مسئله که کدام برند از سایر رقبا برتر است، می تواند سلیقه ای باشد و وابسته به آپشن هایی است که نیاز دارید. پس در ادامه ما خدمات و آپشن های هر برند را به شما معرفی می کنیم که بهترین تصمیم را بگیرید. به طبع برای خرید کنترل تلویزیون یدکی نیز باید متناسب با برند تلویزیون خود عمل کنید.

بهترین تلویزیون ایرانی

ایکس ویژن از برترين انواع برند تلویزیون ایرانی

این برند یکی از شناخته شده ترین و مشهور ترین انواع برند تلویزیون ایرانی است که محصولاتی ماندگار و حرفه ای تولید می کند. در بازار نیز این برند رتبه خوبی دارد و توانسته از زمان ورود به بازار تا به حال خود را به مشتریان ثابت کند و با تولید تجهیزات صوتی و تصویری در کیفیت های بالا، یکی از بهترین نمونه ها در داخل کشور شناخته شود.

در اصل این شرکت را به عنوان مجموعه مادیران نیز می‌شناسند که از سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت کرده است.  در ساخت محصولات این برند از قطعات چینی و مونتاژ داخل کشور استفاده می کند. در تمامی محصولات از سیستم عامل اندروید-که یکی از بروز ترین و مهم ترین سیستم عامل های امروز جهان است- استفاده می شود. تلویزیون های این برند از سایز ۲۴ الی ۶۵ اینچ در بازار موجود هستند و از نظر کیفیت با بسیاری از مدل های دیگر رقابت می کنند.

تلویزیون هایی که در این برند از انواع برند تلویزیون ایرانی تولید می شوند، با آپشن های به روز طراحی شده و رزولوشن خوبی از تصاویر را ارائه می کنند. همچنین وضوح تصویر و صدای آن ها تا حد امکان در بهترین شرایط طراحی شده است و مدل های مختلف با توجه به قیمت هایی که دارند، آپشن های متفاوتی را ارائه می نمایند. این برند بیش از ۲۰۰ شعبه در ۹۸ شهر ایران دارد که به ارائه خدمات و فروش محصولات می پردازند. از زمان شروع این شرکت تا به حال، همه سعی کارکنان و تیم آن برای کسب رضایت مشتری بوده است. با گذر زمان و استفاده از تجربیات چندین ساله تیم مادیران، این شرکت توانسته تا حد زیادی انتظارات مخاطبینش را برطرف نماید.

جی پلاس

جی پلاس هم بین برندهای ایرانی نام آشنایی دارد و با اینکه فعالیتش را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده است، اما توانسته یکی از بزرگترین رقبای داخلی انواع برند تلویزیون ایرانی محسوب شود. زمانی که شرکت‌هایی مانند سامسونگ و ال جی  از ایران خارج شدند، این برند توانست با مشارکت گلدیران، برخی لوازم خانگی را در ایران با سیستم عامل اندروید تولید و به بازار عرضه نماید.

 اگر به دنبال یک برند با قیمت های مناسب و در عین حال کیفیت های بالا هستید، پیشنهاد ما به شما خرید تلویزیون جی پلاس است. محصولاتی که این برند تولید می کند، از سایز ۳۲ تا ۸۶ اینچ می باشند. همان طور که می دانید، قیمت برند های خارجی بسیار زیاد است و ممکن است نتوانید یا نخواهید این هزینه را برای خرید یک تلویزیون بپردازید. در نتیجه انتخاب انواع برند تلویزیون ایرانی می تواند بهترین گزینه برای شما تلقی شود. محصولات این برند قابلیت تطبیق صدا و رزولوشن بالا را ارائه می‌کند. همچنین آپشن های به روزی مانند رزولوشن  ،4k صدای ۲۰ وات و بسیاری از ویژگی های پیشرفته دیگر  را پشتیبانی می کند و حتی درگاه های مختلفی برای پورت های متفاوت در آن ها تعبیه شده است.

تلويزيون جی پلاس

یکی از محصولات بسیار خاص جی پلاس که در انواع برند تلویزیون ایرانی دست آوردی مهم شمرده می شود، تولید تلویزیون های ال ای دی است. تلویزیون های ال ای دی  آن با قیمت پایین تر و کیفیت کاملا قابل قبول، توانسته جای بسیاری از تلویزیون های برند های بزرگ را در مارکت ایران بگیرد. یکی دیگر از مزیت های این مارک، داشتن تنوع بالا در محصولات و به طبع تنوع در قیمت می باشد. یعنی شما با هر بودجه و سلیقه ای قادر خواهید بود محصولی که می خواهید را از این مارک و نمایندگی های ان تهیه نمایید.

اسنوا

زمانی که برای خرید انواع برند تلویزیون ایرانی اقدام نمایید، حتماً با برند اسنوا برخورد خواهید کرد. فعالیت این برند به طور حرفه‌ای از سال ۱۳۸۴ شروع شده و تمرکز آن روی لوازم خانه و آشپزخانه قرار گرفته است. بسیاری از قطعاتی که در ساخت این محصولات استفاده می‌شوند، ساخت داخلی بوده و توانسته اند رضایت کاربران را تا حد زیادی به خود جلب نمایند.

 تلویزیون های اسنوا کیفیت بسیار بالایی داشته و وضوح تصویر را در تمامی مدل ها ارائه می دهند. شما می توانید تولیدات برند اسنوا را در اینچ های مختلف و کیفیت های متفاوت تهیه کنید. این شرکت محصولاتش را با ضمانت پس از فروش ارائه می نماید و کاربران نیز رضایت بالایی از کالا های خریداری شده دارند.

شهاب

یکی دیگر از برند های بسیار مطرح در انواع برند تلویزیون ایرانی ، برند شهاب است که هم پای نمونه های قدیمی تر روی کار آمد و با تولیدات باکیفیتی که داشت، به سرعت جای خود را بین خریداران باز کرد. کیفیت این تلویزیون ها بسیار بالا بوده و سعی شده است تمامی آپشن ها و ویژگی های یک دستگاه حرفه ای در آن ها تعبیه شود.

تلویزیون های سام الکترونیک در حقیقت محصولاتی هستند که سعی کرده اند جای برند سامسونگ را تا حد ممکن پر کنند. محصولات این برند بین ۳۲ الی ۶۵ اینچ هستند و در تولید آن ها در اکثر مواقع از قطعات ساخت داخل کشور استفاده می کنند. همچنین از قطعات باکیفیت و درجه یک چینی و تایوان نیز در طراحی و تولید آن ها بهره می برند.

انواع برند تلویزیون ایرانی

برند شهاب توانسته نسخه های به روز با آپشن هایی به روز که در سطح جهان ارائه می شوند را به بازار داخلی عرضه نماید. در اصل تمام تلاش این برند، ارائه تلویزیون هایی با ویژگی فور کی بود که توانایی هایی مانند دانلود تصاویر از طریق یو اس بی، منو های دسترسی آسان به hdml و بسیاری از کارایی های دیگر را برای کاربر فعال کند. اگر به دنبال این هستید که با حداقل قیمت،‌ یک تلویزیون به روز و با آپشن های آپدیت شده جهانی را خریداری کنید، برند شهاب بهترین گزینه شما خواهد بود.

جمع بندی

تلویزیون یکی از کالاهای اصلی هر خانه و حتی بسیاری از دفترهای کار محسوب می‌شود. به همین دلیل  با وجود قیمت های بالا در برندهای خارجی انتخاب بسیاری از افراد انواع برند تلویزیون ایرانی است.  شرکت ها نیز سعی می‌ کنند نمونه‌های بسیار با کیفیتی را به بازار ارائه نمایند. شما با در نظر گرفتن بودجه ای که دارید، می توانید در بین برند های داخلی، بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. پیش از هر چیز، از اصل بودن اجناس انتخاب شده نیز مطمئن شوید و حتما گارانتی،‌ نوع بسته بندی و دیگر موارد را بررسی کنید. اگر نياز به اطلاع از خرید پایه دیواری تلویزیون و ساير لوازم جانبی در اين خصوص داشتيد، مي توانيد از طريق سايت پيكاوكالا اقدام كنيد.

پیکاوکالا

سوالات متداول

بهترین مارک تلویزیون ایرانی چیست؟

این که کدام برند برتر است، می تواند سلیقه ای باشد و وابسته به آپشن هایی است که نیاز دارید.

آیا تلویزیون ایکس ویژن برند خوبیست؟

بله، این برند یکی از شناخته شده ترین و مشهور ترین انواع برند تلویزیون ایرانی است که محصولاتی ماندگار و حرفه ای تولید می کند.

برند مجموعه مادیران چيست؟

ايكس ويژناست كه به عنوان یکی از شناخته شده ترین و مشهور ترین انواع برند تلویزیون ایرانی است.

نظر خود را بنویسید

whatsapp