پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
جستجو

سیر تا پیاز کلیدهای سیستم‌های صوتی جدید ال جی

سیر تا پیاز کلیدهای سیستم‌های صوتی جدید ال جی

شرکت LG به عنوان یکی از معروف ترین و قدیمی ترین شرکت فعال در زمینه تولید انواع مختلف محصولات خانگی شناخته می شود. این شرکت به تازگی از سیستم‌های صوتی جدیدی رو نمایی کرد که در همان با ابتدا استقبال بی نظیر مردمان سرتاسر دنیا مواجه شد. اولین چیزی که در این سیستم های صوتی به چشم می خود برخورداری از یک کیفیت صدای شگفت‌انگیز است.

علاوه بر کیفیت بالای پخش صدا، سیستم های صوتی جدید LG از قابلیت ها و ویژگی های بسیار بیش تری برخوردارند. همچنین برای خرید کنترل ماهواره و خرید کنترل تلویزیون می توانید از طریق سایت پیکاوکالا اقدام کنید. بسیاری از مردم ایران هم مانند سایر مردم جهان این محصول شگفت انگیز LG را خریداری کرده اند. اما مشکلی که اکثرا با آن دست و پنجه نرم می کنند، در رابطه با کلیدهای سیستم‌های صوتی جدید ال جی است.

با اینکه خود شرکت LG در دفترچه راهنمای محصول تمام آنچه را که باید از کلید های دستگاه بدانید برای شما شرح داده است. اما ما نیز یک راهنمای کامل و آموزش جامع با زبان فارسی برای شما آماده کرده ایم. تا هر آنچه را که در مورد کلیدهای سیستم‌های صوتی جدید ال جی لازم است، بدانید و از دستگاه خود به بهترین شکل استفاده کنید. مطالعه این مقاله اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. پس در ادامه با ما همراه باشید. 

عملکرد پورت USB در سیستم‌های صوتی

دو پورت USB بر روی پنل این دستگاه تعبیه شده است. شما می توانید با استفاده از یک فلش آهنگ های مورد نظر خود را با فرمت MP3 پخش کنید. از آن گذشته شما می توانید موزیک داخل سی دی صوتی را به همراه افکت‌های مختلفی که برای صدا انتخاب می‌کنید، ضبط کنید.

  Function  درکلیدهای سیستم‌های صوتی جدید ال جی

برای انتخاب ورودی‌ها باید از کلید Function استفاده کنید. با هر بار فشار دادن این کلیک ورودی سیستم صوتی تغییر خواهد کرد. این دستگاه از ورودی های زیر پشتیبانی می کند:

کلیدهای سیستم‌های صوتی جدید ال جی

LG TV در کلیدهای سیستم‌های صوتی جدید ال جی

این ورودی مختص اتصال به تلویزیون های LG است. شما می توانید از طریق این ورودی به صورت بی سیم، صدای تلویزیون خود را به سیستم صوتی انتقال دهید.

OPTICAL

ورودی OPTICAL زمانی استفاده می شود که قصد انتقال صدا از تلویزیون به سیستم صوتی با استفاده از کابل اپتیکال را داشته باشید.

FM

اگر سیستم صوتی شما بر روی این ورودی باشد، می توانید با وصل کردن یک انتن به سیستم صوتی از کانال های رادیویی استفاده کنید.

CD

پخش دیسک های صوتی از طریق سیستم صوتی LG با استفاده از ورودی CD امکان پذیر است.

USB1 و USB2

اگر می خواهید سیستم صوتی محتوا داخل فلش را پخش کند باید ورودی دستگاه شما بر روی حالت USB باشد.

BT در کلیدهای سیستم‌های صوتی جدید ال جی 

شما با دستگاه جدید LG می توانید آهنگ های گوشی خود را نیز پخش کنید. برای این کار فقط کافی است که از ورودی USB بهره بگیرید.

کلیدهای مربوط به ولوم صدا

این مورد از کلیدهای سیستم‌های صوتی جدید ال جی بر روی دستگاه کامل مشخص هستند و بر روی آن ها کلمه VOL نوشته شده است. شما با بهره گیری از این کلید ها می توانید صدای سیستم صوتی خود را افزایش یا کاهش دهید.

بر روی این دستگاه ها یک کلید دیگر به اسم MIC/GUITAR برای کنترل میزان صدا تعبیه شده است. از این کلید زمانی استفاده می کنند که وسیله های دیگر مانند میکروفون یا گیتار به دستگاه وصل باشد. شما از طریق کلید MIC/ GUITARمی توانید میزان صدای میکرو، گیتار یا سایر وسیله های متصل شده به سیستم صوتی را افزایش یا کاهش دهید.

کلیدهای مربوط به ولوم صدا

کلیدهای  DJ PAD

اگر اهل جشن های بزرگ یا دورهمی های شلوغ هستید، DJ PAD از کلیدهای سیستم‌های صوتی جدید ال جی برای شما بسیار کاربردی خواهند بود. در سیستم صوتی LG برای حالت DJ، 3 کلید مختلف تعبیه شده است و شما می توانید از سه آن ها برای پخش موزیک استفاده کنید. سه کلید DJ PAD، شامل گزینه های CLUB،  DRUM و USER می شوند. شما می توانید بقیه تنظیمات مربوط به حالت DJ را از طریق نرم افزار انجام دهید.

دکمه  VOICE CANCELLER از کلیدهای سیستم‌های صوتی جدید ال جی

یکی از جذاب ترین ویژگی سیستم صوتی جدید LG برخورداری از VOICE CANCELLER است. این ویژگی به قدری برای مردم جذاب بود که بسیاری علت خرید سیستم صوتی LG را استفاده از این ویژگی بیان کرده اند. توجه داشته باشید که برای استفاده از حالت VOICE CANCELLER باید از آهنگی استفاده کنید که قابلیت کارائوکه داشته باشد. در این صورت شما می توانید صدای خواننده را از آهنگ حذف کرده و با کمک گرفتن از یک میکروفون خودتان با بیت آهنگ بخوانید.

کلیدهای CHANGER  KEY

با استفاده از دکمه CHANGER  KEY از کلیدهای سیستم‌های صوتی جدید ال جی می توانید در هنگامی که میکروفون به دستگاه وصل است صدای آن را کنترل کنید. این کلید ها به شما کمک می کنند تا صدای خروجی از میکروفون را بم یا زیر کنید. توجه داشته باشید که برای بم تر کردن صدا کافی است تا کلید سمت راست را فشار دهید. کلید سمت چپ نیز صدا را زیر تر می کند.

دکمه VOICE EFFECTS  و MIC ECHO

این قابلیت سیستم صوتی نیز برای زمانی که از میکروفون استفاده می کنید به درد می خورد. در واقع با استفاده از دکمه VOICE EFFECTS  از کلیدهای سیستم‌های صوتی جدید ال جی می توانید افکت های صوتی مختلفی را بر روی صدای خود قرار دهید. با فشردن دکمه MIC ECHO می توانید میزان اکو صدای خروجی از میکروفون را تنظیم کنید.

گزینه SEARCH از کلیدهای سیستم‌های صوتی جدید ال جی

هنگام استفاده از فلش برای پخش موسیقی ممکن است به دنبال آهنگ خاصی بگردید. بی شک گشتن بین آهنگ های مختلف برای پیدا کردن یک آهنگ مورد نظر کار بسیار سختی است. حال فکر کنید تعداد آهنگ های شما بسیار زیاد باشد. در این صورت پیدا کردن یک آهنگ تقریبا غیر ممکن می شود. با استفاده از گزینه SEARCH شما می توانید تعداد فولدر ها و آهنگ هاید داخل فلش را مشاهده کنید و آهنگ مد نظرتان را به سادگی از بین آن ها پیدا کنید.

گزینه SEARCH كنترل ال جي

SPECIAL EQ /  BASS / BLAST

شما می توانید با استفاده از این گزینه از کلیدهای سیستم‌های صوتی جدید ال جی، برای موزیک روی دستگاه اکولایزرهای پیش فرض انتخاب کنید. همچنین با استفاده از کلید USER/EQ که در پایین این سلکتور است، می توانید به صورت دستی و با کلید چرخشی داخل این سلکتور، با توجه به سلیقه خود و به طور دلخواه تنظیمات را انجام دهید.

برای خريد آنتن هوايی كليك كنيد.

گزینه   TWIN  

اگر به غیر از این دستگاه سیستم صوتی دیگری دارید که از برند LG است می توانید دو دستگاه را به هم وصل کرده و موزیک را به طور هم زمان از هر دو تای آن ها بشنوید. برای اتصال دو دستگاه به هم از گزینه های MAIN و OTHER استفاده می کنند. گزینه MAIN کلیدهای سیستم‌های صوتی جدید ال جی برای دستگاه اصلی و گزینه OTHER برای دستگاه دیگر بکار می رود.

روش استفاده از برنامه LG XBOOM

پس از نصب این برنامه بر روی گوشی خود می توانید سیستم صوتی را هر طور که می خواهید و به سادگی کنترل کنید. پس از ورود به برنامه کلید پاور را مشاهده خواهید کرد که برای خاموش و روشن کردن دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین شما می توانید میزان ولوم سیستم صوتی را تنظیم کنید.

از دیگر کاربرد های پس برنامه LG XBOOM تنظیم اکولایزرها، تنظیمات مربوط به بخش DJ و استفاده از افکت‌های متفاوت است. در واقع استفاده از برنامه LG XBOOM راحت تر از فشردن کلیدهای سیستم‌های صوتی جدید ال جی بوده و امکانات بیش تری را برای شما فراهم می کند.

برنامه LG XBOOM

منبع: lifewire

پیکاوکالا

سوالات متداول

LG XBOOM چه کاربردی دارد؟

کاربرد های پس برنامه LG XBOOM تنظیم اکولایزرها، تنظیمات مربوط به بخش DJ و استفاده از افکت‌های متفاوت است.

گزینه   TWIN چه کاربردی دارد؟

برای اتصال دو دستگاه صوتی ال جی به هم كاربرد دارد.

كاربرد VOICE CANCELLER چيست؟

حذف صدا خواننده از آهنگ كاربرد اين دكمه است.

 

نظر خود را بنویسید

whatsapp